Коли кожна маленька людина в своєму маленькому місті добре робить свою маленьку справу - весь світ стає кращим

КИТАЙСЬКА МУДРІСТЬ

Основна мета роботи психологічної служби району:

«Забезпечення розвиваючого характеру освіти,  створення психолого-педагогічних умов  для успішного вирішення  завдань навчання та розвитку».

Основні завдання психологічної служби району:

У 2017-2018 н.р. діяльність психологічної служби системи освіти району буде спрямована на реалізацію таких завдань:

- діяльність щодо розвитку мережі психологічної служби, розв’язання проблем кадрового забезпечення;

- організація надання психологічних послуг адміністрації, педагогам, батькам, учням у сільських школах з малою наповнюваністю;

- подальший пошук ефективних форм та методів методичного супроводу професійного становлення та кваліфікаційного зростання практичних психологів, соціальних педагогів;

- здійснення координаційної, організаційної та експертної роботи щодо забезпечення ефективності діяльності фахівців служби й управління якістю надання соціально-психологічних послуг; здійснення контролю за дотриманням фахівцями служби вимог нормативно-правових документів;

- підвищення психологічної компетентності керівників закладів та установ освіти;

- психологічний супровід впровадження нових Державних стандартів;

- соціально-педагогічна допомога сім’ям вимушених переселенців у налагодженні соціальних зв’язків із Віньковецькою центральною районною лікарнею, Центром зайнятості, Центром соціальних служб для дітей та молоді, службою у справах дітей райдержадміністрації;

- залучення учнів, вихованців зазначених категорій до активної виховної, розвивальної діяльності в позаурочний час, реабілітація;

- створення сприятливого соціально-психологічного клімату в навчальному закладі та оптимізація змісту і форм психологічної просвіти педагогічних працівників і батьків;

- активна участь працівників психологічної служби у процесі залучення дітей з особливими освітніми потребами  до дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів;

- підвищення психологічної компетентності педагогів у роботі з обдарованими учнями;

-  активізація превентивних заходів щодо різних форм узалежнень, соціально-небезпечних ігор, фізичного насилля  та агресивної поведінки  в соціальних мережах;

- психологічний супровід професійного самовизначення та вибору профілю навчання.